Tuesday, January 4, 2011

This is return of king- TVXQ

TVXQ is back! Without Xiah, Micky and Hero. T.T. So sad. The 5 person stage became 2 person stage. I felt the music video is lonely without another 3 awesome guys.
Anyway, enjoy this music video.
Awesome music video and awesome guys!

TVXQ!(東方神起) _ 왜 (Keep Your Head Down) 






Lyrics here
Keep your head down U-Know time (Max)
You know what time it is?
This is return of the king
(全都结束了)我连开始都没试过
(彻底分开了)我连理由都没听到
周围的人一个个都看着我
你为什么、为什么、为什么这样,把我变成了坏人

(如果有罪)如果爱着你是种罪
(如果这是罪)如果真实的一切都是罪
我会忍住,我会守在原地
虽然你真的很美
但你太不一样的内心让我害怕
(Keep your head down) 

(Keep your head down)
虽然说了爱你,现在我要放弃你了。

(为什么?)如此轻易地离开我
(为什么?)如此的看轻我
(为什么?)把我的心都撕裂了
(为什么?)如果一切都只是瞬间的梦
(为什么?)如果可以让时间倒转
(为什么?)希望你一定要幸福

我,一直一直认为拥有你就足够了
不管这世界怎么说,我们做着一样的梦就很幸福了
现在把你送走了,我要走的路不管怎样都要走下去
Now I'm just chillin' Feel like I'm healing

已经太晚了,你再也不会回来了
你是不是以为如果没有你,我也许会崩溃
其实以前开始那只是你的错觉
我为什么会这样、为什么会这样,不是早就告诫你了么

Hey 我真的真的很难过,这么不懂事的你,
Why baby 

会不会碰到坏人呢 why baby

(Keep your head down)你真的很美,可是
只是美,你心里根本没有对你重要的东西
(Keep your head down)
在因爱而悲伤的胸口钉上了钉子

(为什么?)如此轻易地离开我
(为什么?)如此的看轻我
(为什么?)把我的心都撕裂了
(为什么?)如果一切都只是瞬间的梦
(为什么?)如果可以让时间倒转
(为什么?)希望你一定要幸福
哈~你不要把别人的感情当游戏
在我面前说着这样那样的谎话
不管谁看、不论谁看,你都太自私了
(why why why)水晶一样的心什么时候变得这么污浊

爱情结束了,送走你把我的心也清空了
但我的未来正向我招手微笑
送走你然后开始幸福的生活(why why why)
在遥远的未来 遥远的未来,我只想要轻松地微笑 哈哈 哈哈 哈哈

(why why why)
(为什么?)如此轻易地放开了爱的你
(为什么?)你所放弃的,到底是什么
(为什么?)到现在还是不懂啊
(为什么?)就那么留在原地守着我吧

我心里的你已死,全部都烧毁掉
(Keep your head down) 全都抹去 全部消失
我心里的你已死,现在已经没有你了

view my shop
Girls Want Beauty

ps:view my shop

No comments:

Post a Comment